ayglll06 Slm sevgili anneler bugün saat itibariyle 40 mız çıktı benim size ufak bir sorum olucak bebislerinizin göbek kordonu düştükten sonra göbeği nezaman düzeldi bizimki hala biraz çıkıntılı duruyor neyapmam gerek
NurrrH ayglll06 benim kızımında göbek düştükten sonra şişlik yani çıkıntı vardı. Doktorumuzun tavsiyesi ile gazlı bezi üstüne koyup bebek bezi ile sabitliyordum. O şekilde inmişti kısa sürede.
Mucizemiizz ayglll06 bizde @NurrrH arkadasin soyledigi gbi yaptık ise yaradi deneyebilirsiniz gazli bezin steril olmasina dikkat edin ama