isimsizzz amin inşallah, çok sağolun teşekkür ederim. Bende böyle düşünmeye çalışıyorum.evet haklısınız, herşey Rabbimden.. Bugün aniden suyum gelseydi, sancım olsaydı yada farklı bi problem çıksaydı başka bir seçenek olmadan direkt doğuma da alınabilirdim ama Böyle iki seçenek arasında kalıp ikisininkinden risklerinden bahsedilince ister istemez yıpranıp tedirgin oluyor insan.
Rabbim ne derse o olur elbet, alnımıza ne yazıldıysa o.
Ama yer gökmüş üzerine kurulu, kimin duası kabul olur belli olmaz.
İnşallah sağ Salim kucağıma alırım yavrumu. Çok, çok teşekkür ederim 🤲🏻🤲🏻