Ebruelamm Selam anneler ben bu uygulamaya göre 4 haftalık hamileyim 5 gün önce beta 100 çıktı 2 test de çift çizgi çıktı fakat dün doktora gittim folik asit verdi suan görünmüyo diyip Çarşamba gel dedi sizde de oldumu böyle bisi
TeoMom Ebruelamm Normal gözükmemesi vajinal 1500 karından 3bin gibi değerlerde gözüküyor ben 5+2 de gittim gittiğimde 5bin civarıydı karından direk keseyi gördük