mand21 Merhaba kızlar 18+2yim. Son bi kaç haftadır göğüs uçlarım birden sertleşiyor ve ağrı oluyor. Ayrıca rengi de çok koyulaşıyor bu normal mi? İlk gebeliğim. Hastaneye gitmem gerekir mi sizce?
2baby1moms mand21 gayet normal benim kızıma hamile iken 5 aylık hamile iken sütüm gelmeye başladı göğüsleriniz hassaslaşıyır kaşımayın ucuna dokunmayın erkenden sütünüz gelir
Duyguylmz mand21 benim ilk gebeligimdede öyle olmuştu 2 dede aynı durum. Dogurduktan bi süre sonra rengi düzeliyor. Ama şuan 32 haftalık oldum inanılmaz koyu
Milenaa Bende de oluyor o 18 19 hafta dan beri ara ara göğüs ucum sertleşiyor bakalım bilgisi olan varsa burada bekliyorum
Elbet_Gececek Gebelikte göğüs ucu koltuk altı bikini bölgesi kahverengi bı renk alır doğum sonrası yavaş yavaş bu renk kaybolur,benim bu 3. Hamileliğim bu sefer simsiyah oldu kötü bı görüntü ama napalim☺️☺️🤭🤭
Elbet_Gececek Sertleşme de olur ilerleyen zamanlarda süt bile gelebilir mümkün olduğunca bu süreçte doğuma kadar göğüsleri pek dokunmamak gerek masaj vs yapmak doğru değil diye biliyorum
Denizkizi0203 mand21 benim bütün meme olduğu gibi karardı doğumdan sonra yavaş yavaş yok oluyor m etme :)
_yasemin_ mand21 normal canım hormonlardan dolayı pigment değişikliğine uğruyor vücutta bazı bölgeler koltukaltı, göğüs, genital bölge, göbek deliği, yüzünde çil bile çıkabiliyor 🤭