GulHar Kızlar 1 eylülde 3lü test için kan vermiştim Az önce e-nabızdan sonuclarda gördüm ‘Değerler normal’ yazıyor İşlem adı estriol AFP-E3-HCG (3lü test), değer ise 0.586 (ng/ml) Değerler nasıl olmalı anlayan bilen var mı ?
_mom97 GulHar normal yaziyorsa temizdir canim Allahin izniyle. Bende doktor 3luden ziyade 4lu onerdi gecen kan verdim sonuclar risk altindadir seklinde yaziyodu doktor temiz dedi cok sukur
_mom97 GulHar İnsallah canim, zaten bu testler sadece risk hesapliyor net bir sey soylemiyor Allah herkese saglikli evlat nasip etsin saglicakla gelsinler🌺