Merhaba arkadaşlar ben adetim geciktiği için gebelik testi yaptım hemen çift çizgi çıktı takvime göre 6 haftalık gebeyim yeni olduğu İçin hemen kan testi vermedim 2 gündür karın ağrısı çekiyorum bugün hafif pembemsi kan geldi sizce bu durum normal mi bir bilginiz varmı rica etsem yazar mısınız