Asil_hatun Haftadayken 28 haftalik görünüyor bebek demişti simdi 30 haftalik oldum pazartesi kontroljm var merak ettim sormak istiyorum hep böyle ilerden gitmeye devam ederse ultrasonda cikan hafta ya göre doğumda erken olurmu acaba bilgisi olan varmi
Annesininportakali53 Asil_hatun hayır canim dogum senin son adet tarihine gore gerceklesir ve ona gore hesaplanir ultrasonda 2 hafta onde veya geride cikabilir bu her ultrasondada degisebilir bu bebegin gelisimine ve kilosuna gore farklilik gosteriyor sen son adet tarihini baz al.
Remziyecrinn Asil_hatun hiç sanmam benimde hep 12 gün ilerdeydi şimdi 39. Hafta bitti hala doğumu bekliyorum😂
Asil_hatun Tbsra95 hm anladm canm Peki neden ilerde diyorlar yani iyimi gelişimi hani önde olması kilolu olduğu anlamına mı geliyor acaba 3. Hamileligim ama ilk defa böyle oldu diğer cocuklarjm haftasında çıkıyordu hep
Tbsra95 Asil_hatun kilosu falan filan iyi birsey bu böyle giderse 4 kilo filan doğurursun ben hastalandım kendime bakamadım ona rağmen 3400 doğurdum
neseligunler Asil_hatun hayır canım öyle bir şey olmaz sen kafana takma, benim bebekte önden gidiyor,sizinde karın çevresi mi büyük çıktı acaba doktor ona dayanarak mı önden gidiyor dedi?
Asil_hatun neseligunler yani karın bölgesj falan demedi sadece 25.4 haftalikken gitmiştim 28 haftalık olmuş ultrason da dedi bende şaşırdım öyle diyince
Kedilitazeanne1 Asil_hatun benimde 15gün önde gözüküyor ama erken doğumu teşkil etmez dedi doktorum :)
Asil_hatun Tbsra95 maşallah bende erkeklerj 3200 diğeri 3300 doğurdum bakalım bu sefer kiz kaç kilo doğacak