Üniversite hastanesinde takipli hastayım asistanlar bakiyor orda sadece ilacı yazıp yolluyorlar bilgilendirme yapan da olmadı. Çok ağrı çekiyorum sancı gibi ve simsiyah ishal şeklinde 3 gündür kıvranıyorum. 34 haftalık gebeyim kontrolüm 10 gün sonra kafama göre bıraksam sorun olurmu acaba