Annekalbi Sezaryen doğumda tam uyutulmali mi yoksa belden aşağı mi uyuşturulmali kızlar yardımcı olursanız sevinirim çok korkuyorum ve bayılma gibi huylarım var sizce hangisi
Aselmeva_ Annekalbi Devlette spinal yapılıyormus ama panik atak falan varsa genel yaparlar ..Spinal daha rahat diyorlar ben iki dogumda genel olmustum bunda da spinal sanırım devlette yapacağım
Yavruhamsi Annekalbi pandemiden sonra genel anestezi riskli hastalarda yapıyor diye biliyorum spinal anastezi oldum çok güzeldi bebekle direk ilgilenemeye başladım baş ağrısı oluyormuş kimisinde bu biraz kilden kişiye değişiyor ona değil doğuma odaklanırsanız sorun olmaz zaten ameliyat öncesi anestezi teknikeri geliyor sorular soruyor kendi karar veriyor nasıl olacağına bayıldığınjz vs söylerseniz ona göre karar verecektir 🌸
gulin-35 Annekalbi genel anestezıyı cogu doktor yapmıyor spınal oluyor sana secme hakkı verırlersede spınal sec genelde bebekte etkılenıyor bı mıktar bıde kendıne gelmek falan zor oluyor bebegının ılk dakıkalarını kacırmamıs olursun senın panık oldugunu heycan yaptıgını anlıyorlar ve sakınlestırıcı verıyorlar hıc korkma
karanel En güzeli belden uyuşturmalı canım ben öyle oldum. Bebeği çıktığı gibi yanına vermeleri çok güzel her anı dolu dolu yaşıyorsun. Ama panik olurum diyorsan genel ol tabi ki yA da belden uyuşturmalı yap kötü olursan zaten o esnada yine uyuturlar 😊
Annekalbi Teşekkür ederim kızlar bilgileriniz için. Doktor karar vermiyo yani buna anestezi veriyor değil mi anesteziyle konuşmam lazım ve doğumdan kaç gün önce anesteziyle gorusturuyolar
Aselmeva_ Sebiha1 Kendime gelememustim yavas yavas geldim ama genel biraz zor gibi çünkü kendinize gelmeniz zaman alıyor hemen bebege odaklanamiyorsun spinal olmadım nasipse 3. dogumum olacak spinal sanırım bakalım nasıl olacak ☺