Melike464860 bende onu düşünüyorum geçtiğimiz pazartesi gittim nst sadece dedi pazartesi bir daha gel yine nst dedi
Ama ben ondan 2 hafta önce rahatsızlanmıştım gittiğimde haftasına göre kilosu iyi bebek dönmüş dedi ya pazartesi bana da gün vericek yada bildigi bişey var 😌