Kizlar bu hastanede sezaryan olan varmi yakin zamanda. Nasil doktorlar hemşireler vs ameliyat nasıl geçti. Bebeğinize sizinle ilgilendiler mi hastaneden ve doktorlardan vs memnun kaldınız mı. Odalar nasıldı temizmiydi. Tek kisilik miydi. Kaç gün yattınız hastanede. Ziyaretçi kabul ediyorlar mı. Arkadaşım orda girdi ameliyata bebegi babaya bile gostermemisler erkek giremez yasak diye.