Rabiasalih Kızlar bugün 12.20 de kucağıma aldım prensesimi allah sizede nasip etsin saglikla alim kicaklariniza❤
Ceremayel Rabiasalih Gözünüz aydın hayırlı olsunAllah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin☺ Zamanı geldiğinde darısı başımıza☺ Normal mi yaptın, sezeryan mı?
Rain81 Rabiasalih gözün aydın cnm ❤ Müsait olduğunda Doğum hikayeni anlatırmısın bizlere de tecrübe olsun 🙏