Kubrayigitttt18 Daisy comfort erken gevelik testi varmış hanımlar ilişkiden 5 gün sonra sonuç veriyomuş pozitif gören oldumu bu testle ilişkisinin 5. Günü
Anneadaylari34 Kubrayigitttt18 iliskiden sonra değilde reglden 5 gün önce belki..fakat biraz beklemenizi tavsiye ederim şu gebelik testlerine verdiğim paranın hattı hesabi yok..kendinizi yipratma süreci sadece…bekleyin olacağı varsa cikiyo zaten hayırlısi olsun hakkinizda
Kubrayigitttt18 Aag06 bugn burda okudumda bir postun altnda bu testi yapmış ilişkiden 5 gün sonra çift çizgi çıkmış bikaç gün sonrada kan vermiş betası 400 çıkmış yani bir haftada beta 400 çıkmış ilişkiden hemen sonra
Aag06 Kubrayigitttt18 betanin 400 cikmasi bile cok zor ya benim.iliski sonrasi 2 hafta sonra 67 cikti teste negatif gibi silik cizgi ben goruyordum sadece herkes negatif diyordu Imkansiz o kisi regl sonrasi hamile kalmis hemen bence iliski tarihi hatirlamiyor karistiriyor olabilir
Gzmklncc Kubrayigitttt18 bende onu okudum şok geçirdim bence o bayan daha önce hamile kaldı o zaman fark etti testten 5 gün önce ilişkiye girip o gün hamile kaldım sandı büyük ihtimalle doktorlar bile en az 14 günde oluşuyor derken yani ne desem bilemedim😂🤦🏼♀️
Anneheycani Aag06 xnm senin 67 çıktığında 12 gün önvesinden sonra hiç mi olmadı tek ilişkiyle mi oldu
Kubrayigitttt18 Gzmklncc sendemi okudun canım bende çok şaşırdım ams dediği teste baktım hakket öyle bi testmiş öyle yazıyo İlişkiden 5 gün sonra diye
Kubrayigitttt18 Gzmklncc hayır bide bikaö gün sonra da kan verdim 400 lerde çıktı diyo böyle 100 falan dese yine ihtimal vericem de 5. Gün küçük değerle silik çizgi çıktı diyr ama dediği betada çok yüksek şaşırdım baya
Nurdan14 Kızlar peki şeyi sorucam ben , normal test yaptım 10 tllik olan dan 10 gün vardı adetime , direk çift çıktı ne olabilir sizce aklımda deli sorular yarın gidicem yarına sıra bulabildim
Ebruelamm Nurdan14 bende seninle aynı durumdayım iliskiden 8 gün sonra erken test aldım ikinci çizgi silik çıktı sonra beta değer verdim 6.30 çıktı 1 gün sonra 12 çıktı 3 gün sonra 100 çıktı SMdi bekliyorum dün doktora gittim keseyi göremedi Çarşamba gel dedi
Nurdan14 Ebruelamm ben erken gebelik almadım işte bildiğimiz en ucuz testlerden yaptım , ya gününde çıkar ya sonrasında . Ama 10 gün önce direk çift çıktı benim
Kubrayigitttt18 Ebruelamm 8. Gün kanda daha 6 çıkıyosa 5. Gün testte gözükmezki kuzum allah allah 8. Gün kanda 6 çıktıysa 5. Gün değer sıfırdır