ParildayanYildiz Rumeysa6115 bugündür ara ara bende yaşıyorum bunu normaldir heralde dün kontrolüm vardı çok şükür bir sorunumuz yoktu çünkü
Leylabngll Rumeysa6115 bende 16+4 um bel agrim var dayanılmayacak gibi değil ama çok rahatsız ediyo bel agrisi normal diye duymuştum 🌼
Rumeysa6115 ParildayanYildiz siz kac haftalıksınız. Ben daha kontrolüme gitmedim de burdan bi sorayım dedim. Durdurmayacak kadar degil ama agrıyor rahatsız ediyo
ParildayanYildiz Rumeysa6115 evet bu zamanlar normaldir bence hiç stres yapma bebis ondan etkilenir asıl 😍
Rumeysa6115 ParildayanYildiz ya masallah sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🥰 biz onikide gittik en son kontrole. O zaman tam net bisey söylemedi erkek gibi dedi sonra kız gibi dedi. Haftaya öğreneceğiz inşallah 🥰
ParildayanYildiz Rumeysa6115 Aminn çok teşekkür ederiz inşallah sizde sağlıkla alın kucağınıza 😍 bu haftalarda erkek diyeni çok az duydum geneli hep kızdı aynı hafta olduklarımız sizinde kız olabilir 🥰
Rumeysa6115 Leylabngll benimki de öyle normalde öyle agrım sızım pek yoktu öyle başladı bi. Tek normal olsunda napalım ki 🥰 sizin bebişin cinsiyeti neydi 🥰
Rumeysa6115 ParildayanYildiz ay valla sağlıklı sıhhatli olsun da kız erkek asla farketmez ikisi de bizim sonuçta 🥰 bakalım haftaya öğreneceğiz 🥰
Rumeysa6115 ParildayanYildiz inşallah bakalım 🥰 bende heyecanlıyım biran önce cinsiyetini öğrenmek istiyorum alışverişine baslayamadık henüz 😅
ParildayanYildiz Rumeysa6115 ilk kontrolde naz yapmazsa kesin öğrenirsiniz🤭 bende merak ettim unutmazsan haber bekliyorum😍
Rumeysa6115 ParildayanYildiz çikolata yerim kızsa nazlı olurda erkek Naz yapmaz heralde 😂 yazarım tabiki 🥰
Rumeysa6115 Leylabngll ağrılarınız ne alemde peki ? Benim ki hala devam ediyo gerçekten çekilmez bi hal alıyo