Nurcantas65 Kızlar 13 eylül doğum yaptım.Bebişim emiyor sıkıntı yok,altını değiştiriyorum uyuyor.Sorum bazen 3 saati geçiyor uyanması,uyandırıp emzirmem gerek mi? Yoksa kendi uyanmasını mı beklemeliyim. Zaten az altı batsa hop diye kalkıyor veya acıksa? 💕
ardenmoms Nurcantas65 sarılık olur 2 saati geçmemesi lazım uyumasına bakmayın açlıktan şekeri düştüğü için de uyuyor 1buçuk 2 saate bir emzirin
Gulcanozzz Nurcantas65 bence max 3 saat olmalı benimde arada geçiyor 24 günlük olduk ama kilo alımı vs iyi dert etmiyorum pek
uraz_ve_annesi- Nurcantas65 en fazla 2 saat olmalı ben geceleride saat kurup kalkıyorum emziriyorum 1 aylık olduğu, halde aç kalmasın o kadar uzun
Armin-Guney 3 saati geçince uyandirmalisin , 40ı çıkana kadar 1,5 -2 saatte uyandirdim. 40indan sonra kilo alımı iyi diye kendisinin uyanmasını bekledim
Ozgeelaa En fazla 2 saat beklemen gerekiyor sarılık olur. 2 saat olduğu anda uyandırın besleyin annesi
Nurcantas65 @ardenmoms @ipekveatlas @Armin-Guney @Gulcanozzz @uraz_ve_annesi- @Ozgeelaa teşekkür ederim bilgi için ilk bebek olduğu için bilgim pek yok ☺️🌸