Hulo2105 Kızlar 1 haftadır aşırı uyku hali var yataktan bir türlü kalkamıyorum. Aralarda başım dönüyor, birde hiç olmazdı bende acayip sivilcelerim çıkmaya başladı. Reglime 1 hafta var daha test yapmadım. Bu belirtileri yaşayan var mı?
Karadasesra Hulo2105 valla ben ilk 3 ay prensesler gibi uyudum 😀 ama daha regl 1 hafta varmış günün 1-2 gün geçsin test yap
Melegm0523 Hulo2105 bende bu hamileliğimde aynısını yaşadım çok halsizdim hep uykum vardı bir hafta yaşadım onu ama test için adetimin geçmesini bekledim canım inşallah Rabbim gönlüne göre verir😇
Hulo2105 Pemberuya ya anlamadım ki dayak yemiş gibiyim yattıkça yatasım geliyor. Erken gebelik testim var yapsam mı acaba yarın sabah bilemedim
Karadasesra Hulo2105 negatif çıkarsa inanmicaksın bikaç gün daha bekleyip tekrar test yapıcaksın o yüzden garanti olsun biraz daha sabret
elif8selim Tbsra95 1.5 hafta önce belirtilerim başladı 2. Gebeliğimde aynı oldu. Hatta bir hafta öncesi aşırı baş dönmesi mide bulantısından acile gidip serum yemiştim ve beta 0 çıkmıştı tam bir hafta sonra beta 362. Ve bende de sürekli uyuma halsizlik vardı
Pemberuya Hulo2105 inşallah hayırlı haberler alırsın canm🥰 Benimde 10 gün var çok umudum yok ama beklemedeyim 😂