Merhaba arkadaşlar. 7 haftalık gebeyim. Son üç gündür ağır şekilde geçirdiğim alerji sebebiyle prednol ve avil iğne kullanmak zorunda kaldım. Doktorlarım gebeliğe zararı olmaz dediler ama aklıma takıldı. Benim gibi iğne/ilaç kullanan oldumu yazarsanız sevinirim 😌