Ecesu canım benim de öyleydi adetime 2gün kala kahverengi birkaç damla leke geldi, adet de olmayınca hassas gebelik testlerinden aldım, adetim 1gün gecikince pozitif cıktı canım. Bence önce evde test yap sonra da doktora git, ben sağlık ocağına gitmedim, direk doktora gittim, ultrasona bakıldı, kan ve idrar tahlili verdim. Darısı hayırlısıyla başına olsun canım Allahım hayırlısını nasip etsin sana da inşallah ❤️🙏