Erdemeb 7 aylık hamileyim ve kasığımda şişlik hissettim baya şişeye başladı doktor kasık fıtığı dedi bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl geçti daha fazla şişermi yada geçer mi yaşayan var mı?
sgok Erdemeb benim gebelikten önce de vardı herhangi bir sorun teşkil etmedi. Olandan fazla büyümez sıkmayın canınızı normal doguma da engel degilmis ben sezaryen oldum ama sormustum