Birmeleginannesi32 Kızlar iki üç gündür yoktu ama bu gün bi kaç kez karnım sertleşti hareket edince gecti normal mi bu kontrolüme de var daha erken mi gitsem
Tubakskn11 Birmeleginannesi32 benımde oluyodu rahım kendını hazırlıyomus aslında sadece sıklasmaması lazım ben ayaktayken oluyodu o haftalar tabı boyle seyler erken dogum ıhtımalınıde tetıkleyebılıyor dedı doktorum o yuzden magnezyum yazdı 36. Haftadayız cok sukur bısey olmadı sende mutlaka gıdınce soyle
Karadasesra Birmeleginannesi32 29. Haftadayım o banada oluyo bebek toplanıyo heralde bianda semsert oluyo bikaç dakika içinde geçiyo
Birmeleginannesi32 Tubakskn11 evet gidince yazdırayım bende aslında 25.3 de gitmiştim yazar diyordum ama yazmadı