İyi akşamlar kızlar şuan 20+5 haftalık gebeyim ve halen prilam kullanıyorum kullanmadığım zaman bulantım oluyor. Kendi doktorum günde 4′e kadar alabileceğimi söyledi tabi hergün o kadar içmiyorum genelde gece yatarken 2 tane. Ama bugün ilacımı yazdırmak için aile hekimine gittiğimde çok fazla içme zararlı dedi. Siz kullandıysanız kaçıncı haftaya kadar kullandınız bulantıyla nasıl baş ettiniz ?