Kızlar kızım 3 yaşında geniz eti ve bagdemcik var doktor amaliyat dedi ikisini birden alicaz dedi korkuyorum tedirginlik var içimde bende biraz da panik atak var uykularım kaçtı artık böyle birşey başına gelen var mı acaba nasıl bir süreç lütfen yazarmisiniz