Rbildis06 Merhabalar, 13 haftalık gebeyim. Trombosit (PLT) değerimin 7 ye düşmesi sebebiyle hastaneye yatışım yapıldı. Kortizon tedavisi görüyorum. Benim aynı durumu yaşayan var mı? Ya da oldu mu? Nasıl düzeldi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim🤲🏻🌺
Serap-Yigit Antibiyotik tedavisi mi yapıyorlar. Annemde olmuştu hastaneye yatmıştı minik cam şişelerde antibiyotik vermişlerdi biz eczaneden alıp hastaneye getirdik hatta. Yükselir ilaçlarla inşallah merak etmeyin. Zor tabi ki insan korkuyor da. Ama sağlıkla kucağında alın inşallah. Allah kolaylıklar versin
Rbildis06 Serap-Yigit çok geçmiş olsun annenize umarım çok iyidir sağlık durumu🤲🏻 Hastanede damardan kortizon verdiler şu an çıktım evde prednol başladım günde 4 adet değerlerde 38 i gördük inşallah daha da yükselir 🤲🏻 Pazartesi kontrole gideceğim
Serap-Yigit Rbildis06 inşallah çok çabuk düzelsin bir daha da olmasın. Annem kanser tedavisi görüyordu tedavideki ilaçlar düşürmüştü trombositleri. Size bol şifa diliyorum
Rbildis06 Fadimr evet mecbur kalındığı için hala kortizon alıyorum. Şimdilik 1 tablet doz düşürüldü trombosit değerim 172 oldu
Fadimr Anladım rabbim şifa versin sağlığınız daim olsun hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah. Bende ilk hamileliğimden sonra aşırı kansızlık ve trombosit düşüklüğü ile hastaneye gittim kızım 7 aylıkken kortizon vs aldım şuna sabit değerlerim üstünden 5 yıl geçti. Şuan ikinciye hamileyim inşallah düşmez trombositlerim pazartesi doktora gideceğim hayırlısı olsun rabbim herkese sağlık sıkıntısız hamilelik geçirmeyi nasip etsin korkularımızdan emin kılsın amin🌺