dorukusunannesi Benim adetim gecikmedi erken gebelik testi yaptım 2 tane 2 side çift çizgi çıktı Daha sonra kan verdim beta 147 çıktı gebelik varmı halen şoktayım 🤲
Hilalblmn Doktorunuz muhtemelen bir hafta sonra tekrar BThcg istiycek eğer artmış olursa pozitiftir . Benimde ilk yaptığımda 220 gibi bişey çıkmıştı ama benimkisi 7 gün gecikince verilen bı tahlildi
dorukusunannesi Hilalblmn öyle dedi 48 saat sonra tekrar test ver yükselme oçacaktır muhtemelen dedi hayırlısı inşallah
dorukusunannesi Aslında bir evladım var ama insan gerçekten ikincide falan acemi oluyormuş O yüzden sordum sağolun kızlar 🤲 Darısı isteyen herkese inşallah 🫶