Bebeğim 6 günlük sürekli uyuyor ayağının altını cimcikliyorum bacaklarını elliyorum ne yaparsam aklınıza ne geliyorsa uyanmıyor canı istediğinde çok güzel uyanıyor emiyor uyuyor sütüm de çok güzel şükür emmesi de çok güzel emdiği zaman ama bebeğim sarılık olmuş şimdi hastaneye gittim 12,3 çıktı yarın çocuk doktoruna gösterin dedi sizce napmalıyım mama ile destek verecem şimdi 😔