Mahmure0101 hımm ama gebelikte anne sigortalidir diye biliyorum ben çok bi fikrim yok dediğim gbi ben ankarada lokman hekimde yaptırdım rhogam iğneyi eczane de pahalıydı evet , gittim eşimden sadece kısa süreli yatış ucreti 120 tl aldılar devlet karşılıyor iğneyi diye de sgk dan alamazsak ulaşabileceğimiz numara bırakın diye kağıt doldurmuslar sadece 120 tl verdik ignemi yaptılar bi saat falan yattum çıktık