Üzülme bence sezeryan yada normal ikiside doğum şekli ki sezeryan olunca anne olmuyor muyuz eksik miyiz ? Bende korkuyorum çatı muayenesinden ve vajinismus rahatsızlığım vardı atlattım doktoruma söyledim oda seni hiç strese sokmayalım dedi 23 Eylüle gün verdi tek düşündüğüm bebeğimi sağlıklı bi şekilde kucağıma almak 🙏🏻😇