Kızlar bugün doktora gittim şiddetli bel ve sol kasık ağrısı için baktı rahim duvarı ince bişey yok dedi hormon testi ve hamilelik testi istedi hamile değilim ama hormonlarin bozulmuş dedi onları düzene sokalim dedi ilaç kullanıyorum şuan ve ben en son temmuz 18 de adet görmüştü..