Ozlemiskndr 10+4 hamileyim Boğazım ağrıyor hasta olucak gibiyim sesim kısıldı malum ilaç içemiyorum ıhlamur içsem bişey olur mu acaba
2nmr Ozlemiskndr Ben ilk hamileliğimde doktoruma sormuştum ama 6 aylık hamile falandım o zaman günde bir bardak içebilirsin demişti. Siz gene de doktorunuza sorun herkeste farklı olabilir
Maysaamoms5 Ozlemiskndr ben 7+6 haftalık hamileyim doktorum bana kesinlikle bitki çayları tüketmiyosun dedi ama ben daha ilk 3 aya girmedim sizi bilemiyorum vallah
Esrauysal Ozlemiskndr He ben içmiştim kuzum bir bardak ne 10 haftalığı 7 haftalik falandık felaket hastaydım ballı süt yap oda iyi geliyor
Tuba2949 Günde 2 içebillirsin, fazlasını içme. Geçen aynı senin gibi oldum ıhlamur ve sirke gargarası ile atlattım. Birde ballı zencefil tozunu sabah akşam q tatlı kaşığı aç karnına yuttum.
ozge123_ Ozlemiskndr 14 haftalıkken covıd olmustum dr sormustum bır bardaga gecmemek sartıyla ıc abartma demıstı son aylarda daha cok bıtkı caylarını öneriyorlarmıs
yasminnnnnnn Ozlemiskndr günde bir bardak içilebilir.adacyi yeşilçay sinameki filan kesinlikle icilmez
hkurt Ozlemiskndr hamilelerin icebildigi tek bitki çayı hatta tek çay ıhlamur. . Benim riskli gebeligim.cay vs yasak sadece ıhlamur serbest. Miktarını abartmadan icebilirsiin.
mor_menekse Ozlemiskndr ben içmiştim günde 1 bardak serbest her bitki çayı icilmiyor ama ıhlamur içiliyor sen yine de sor
Mervekj Ozlemiskndr bence içme kuvvetli geldiği için sorun olur adetliyken bile içince söktürücü özelligi var ılık suyun içine limon kat iç devamli
Pineapplee Ozlemiskndr benm doktorum da günde bir bardak içebilirsin demisti ıhlamur papatya zencefil falan ☺️