Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
B12 icin dodex igne kullanan varmi
Slha
Kizlar hematolog yazdi bugun kullanan varmi
Hulyauygur
Slha
canım benim değerim 109 çıkmıştı haftada bir kez 4 defa oldum ve 1500e yükseldi 🙈
Minnakkkk
Ben kullandım ve faydasını da gördüm 👍👍 haftada bi kez vurunmustum
Slha
Minnakkkk
banada bir hafta hergun sonra hafta da bir dediler insallj bende faydasini gorurum
Minnakkkk
Slha
ınan canım muhakkak görürsünüz
Slha
Minnakkkk
sagolun insallj 😊
Slha
Hulyauygur
cok iyi yaaa valla 😊