Sinemkocak evet bende öyle düşünüyorum ay, daha alacağım geride o yüzden fazla kasmiyorum kendimi, bebek için bi sıkıntı olurmu olmazmi bilemedim, çok şükür bizim durumumuzda iyi, ahahha senin gibi alsam hersey yolunda gitse keşke 😂😂de ben 45 im doğura bilirmiyim korkuyorum valla