babybmom20 Kızlar acil birşey sorucam sabahtan beri 2 kez tekrarladı belimle çok afedersiniz kaba etimiz var ya belimle tam kaba etin başladığı kısımda sol tarafta kalça ağrısı gibi deli gibi bir ağrı var nedeni nedir yaşayan var mı
Yildizayz Bende de oluyordu sabahlari özellikle uzanamiyorum bile 😏 şuan agrimiyor inşallah da ağrımaz🙏 inşallah sizinkide geçer biran önce 🙏
Merveizmir İlk haftalardaysan bebiş yerleşiyomus o sürede bende öyleydi şuan 20 haftadayim çok ayakta kalınca oluyo aynisi