61Pnar61 Spinalden sonra anestezinin etkisiyle günlerdir baş ağrısı çeken biri olarak sezaryan olucaksaniz genel olun diyorum. Bebeği doğum anında görmek evet mükemmel bir his ama günlerdir serumlar, ağrı kesiciler ile ayakta duruyorum 5 günlük bebekle bugün acildeydim. Benim çatım müsait değildi normal doğum yapamazdim buarada.