Bügün doktora gittim 25+3 haftadayım beyin boşluğunda kanalında biraz fazla genişlik buldu ikinci kez detaylı ultrason a yönlendirdi ilkini devlette çekildim bi sıkıntı yok dedi şimdi özelde çekileceğim siz de böyle bi sıkıntı yaşadınız mı yaşayan anneler var mı geçici birsey midir ? Stresten basım ağrıyor 😟 Tabi Hersey Allahtan Hayırlısı olsun diyorum