Berraeray1 8 eylülde aşılamam oldu bugün 9. Günüm göğüslerime bastırınca acıyor bu belirti olabilir mi bir de en erken ne zaman test yapabilirim ????
Umay255 Berraeray1 canim çatlatma iğnesi bütün belirtileri gebelik belirtisi olur genelde yan etki gibi düşün
Sevcan59 Gününde evde test yapabilirsin canım Daha doğru sonuç alırsın şimdi yaparsan ilacın etkisiyle testin pozitif çıkar ınsallah güzel haberler alırsın 🤲
Berraeray1 Sevcan59 dün yaptım evde test bulmuştum hiç bir şey çıkmadı silik çizgi dahi çıkmadı sadece her zaman çıkan normal çizgisi çıktı iğnenin etkisi geçmiş olabilir mi?