nfssultan1 Arzuu17 39+6 😕 Ne gelen var ne giden canım sıkılıyor açılma sıfır sancı sıfır birden gelir mi ki artık yoksa sezeryan mı gözüm çok korkuyor ☹️
Melos90 Arzuu17 benim kız nana 37 den sonra kızlar erken gelir her şeyini hazırla dediler sozde sanırım cinsiyete bakmıyor
Arzuu17 Arzuayaz nst de sancım çıkıyor 15 20 dk da bir açılmam da 2 cm bekleyelim dedi doktorum çarşambaya kadar gelmezse suni sancı verilecek ☺️
Meveylaa Arzuu17 39+5 gelmiyorrr salı yatış dedi doktorum 40 haftadan sonrası riskli beklemeye gerek yok dedi suni ile basliycaz hayırlısıyla
Arzuu17 Meveylaa benim 41+1 e kadar gelmezse yatış dedi keşke gelseler o güne kadar kendi istekleri ile son günler de geçmek bilmiyor 🤷♀️