Rmysbyzt Beta hcg 289 çıktı arkadaşlar, 33 günde bir adet oluyorum o şekilde hesplayınca 2-3 gün geçmiş oluyor ama son adet tarihin 12 ağustos, çok fazla akıntım oluyor beyaz akıntı normal mi sizcee
UmmNasuh Normal canım hamileliğin en başlarında olur öyle akıntılar sizinkide daha çok yeni 4 haftalık falandır en fazla sağ salim kucağınıza alırsınız İnşaAllah
Fatma5234 UmmNasuh Ben saglık ocagında kan vermiştim 0.825 çıktı değerim çatlatma ignesi vurdurmuştum acaba bu deger artar mı pazartesi doktora gidicem kasıklarımda agrı var ve akıntıda var bir kaç gündür çok merak ediyorum 🙈🙈 İnşallah yükselir ve saglıklı bir gebelik olur bende pozitif sonuclar alırım inşallah