8 haftalık hamileyim. Benimde geçen hafta adet olur gibi kanamam olmuştu. 3 gün hastanede yattım kese iyi bebek iyi durumda ama kanama her gebelikte düşük tehlikesi olarak adlandırılır. İğne ve ilaç kullanıyorum. Şuan kahverengi olarak geliyor kanamalarım ama hala kesilmedi 20. Haftaya kadar maalesef düşük tehlikesi. Lütfen ihmal etmeden iyi bir doktordan destek al 🙏