İsim konusunda o kadar daraldim ki artık. Herkesin derdi oldu. Ben artık sinir oldum… Ben Rüyamda da gördüm daha hamile bile değildim. Oğlum oluyordu adı da Han dı. Öyle seviyordum. Şimdi Han ismini beğenmiyor gerzekler ve sinir bastı beni. Eşim Atlas Han olsun diyor. Ben tek Han olsun istiyorum. Sizce Han mi Atlas mi