Nazife03 Yarenn92 benimde safra asitleri testim biraz yüksek çıktı dün bu ilaca başladım kötü bir etkisi olmaz dimi bebeğe biraz endiselendim
Yarenn92 Nazife03 geçmiş olsun canım doktor bana zararı yok demişti ilk başta bende istemedim kullanmayı ama mecbur kaldım benimde karaciğer değerlerim yükselmişti baya o ilaçla düşürüldü
Nazife03 Yarenn92 teşekkür ederim canım sana da geçmiş olsun inşallah ise yarar Kaşıntıdan dolayı verdi bana da son haftalardayim artık insan endişeleniyor iste
Yarenn92 Nazife03 sağol canım inşallah bende kaşıntıyı kesti yarın tekrar randevum var kan tahlili vericem sanada çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun bebişinle 🌸