Kızlar sütümü sağıyorum başka bir biberona koyuyorum dondurmak istemiyorum yani kısa süre içerisinde bebeğime vereceğim için gerek duymuyorum böyle bisi mümkün mü dondurucu da değilde normal buzdolabına koysam sonra sıcak suda bekletip bebeğime versem olur mı dersiniz yapanınız var mı nasıl bir yol izliyorsunuz