dilann22 Kızlar dün doktorum bebeğin başı aşağıda o yüzden ayakta çok duramıyorsundur dedi bişey olur mu dedim yok dedi normal mi sizce bu haftada başı aşağıda olması?
Anonymousmom dilann22 25+5 deyim benimde aşağıda baskı hissediyorum ama normal dedi doktor . Rahim ağzı kısalığı yoksa problem yok cnm
fatmaa37demi5 dilann22 bebek bu haftalarda hep dönüyor yarın bi bakmissiniz başka tarafa dönmüş. Bir sorun olacağını sanmıyorum ama
Hsnycvk dilann22 benim kızım da 24.haftada baş aşağıydı şu an 36.haftadayım hala öyle ve bi sıkıntı olmadı☺️
Burcumusic91 dilann22 Dönmemesi daha stres yapıyor insanı ; benim 30. Haftamda hala başı yukarıdaydı , 34. Haftamda döndü çok şükür 🥹