Emlsri23 bildiğim kadarıyla o haftalarda bebek hareketi hissetmek biraz imkansız çünkü daha çok küçük her ne kadar 3. Gebeliğiniz de olsa bence en erken 13-14 haftalarda hissedersiniz diye düşünüyorum tecrübeli anneler tabi daha iyi bilirler bence o hissettiğiniz gaz olabilir