Kızlar ben 1 kimyasal gebelik 1 bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum 2 ay sonra tekrar hamile kaldım ama malesef onuda kaybettim 🥺 Yani 3 tane kaybım var 🥺 Genetik test yaptırıcam kan pıhtılaşma testi ama eşim bunlara rağmen bebek istemiyor korkuyor oda yşne aynı şeyler olacak diye ama bende çok istiyorum bebek doktorum da hemen gebe kalabileceğimi söyledi bnde hemen istemiyorum testleri falan yaptırıp ona göre mesela 3 4 ay sonra ama eşim 1 sene istemiyor sizce hakkımı beklemem gerekiyor mu 🥺