Bizim de karın çevresi biraz geriden geliyor ama doktorum sorun yok dedi. Benim rahmi besleyen sol damarda çentik var o yüzden 31 den sonra karın cevresinde biraz gerilik oldu. Doktor sadece gobusu çok olmucak atletik olacak dedi 😂😂 sorun etmeyin kilosu çok önemli değil sağlıklı olsun da doğduğunda mis gibi bakarsınız. Kiloyu da alır.