Gizemrah55 benim bebegim 6 ayına girdiği için su verebiliyorum diye tane tane kaşe içinde toz var sabah akşam az biraz suya katıp biberonla içiriyordum kuzenimin bebegi 3 aylık aşırı kusuyor süt emiyor biraktıgı gibi agzından dökülüyor Onada bir yemek kaşığı kdr sütünü sağip içine karıştırıp içiriyor şimdi doktoru öyle demiş sizde götürün mutlaka zayıflamasın kustukça