Ay benimde öyle ama yıllardır belki 3 senedir öyle bazen sessizleşiyorda bazen de sanki değirmen taşında buğday öğütüyosun öyle bi takırtı 😂😂😂 hele ciddili bir ortamda yemek yemek çok zor yaa 🙈 hiç bunun için özellikle doktora gitmedim ama dişçilerde çok işim oldu çene çıkık olsa anlarlardı herhalde 🥲