Kubraaap ben 38+4 te doğum yaptım oğlumu. 36.haftadan itibaren ufak ufak ağrılarım oluyordu. Kasık ve bel gibi. Yani 40ı görmeden doğum yapacağımı anlamıştım aslında. Son doktor kontrolüme gittiğimde 1,5 cm açılman var dedi doktor eliyle müdahale etti artık 2 cm oldun gece doğurursun dedi😂 ve sonrasında eve gittik benim ufak ufak sancılarım başladı 6 saat evdeydim. Gece 12de suyum geldi hemen hastaneye gittik ve yatış yapıldı sabah 6da da doğum yaptımm. Yani benim önceden biraz belliydi ama son haftalar sürekli yürüyüş yptım. Merdivenleri bacaklarımı aça aça 2-3 adım birden çıkıyordum. İnanmıcakaınız ama kendimi temizliğe vurdum yerleri kovayla su yapıp çömelip sildim 😂 bol bol hurma yedim. Ama ne yaparsanız yapın gelmeyecek bebek gelmiyor 🤷🏻♀️😁 allah kurtarsın şimdiden 🥰