Kızlar iyi akşamlar öncelikle pazartesi günü hamile olduğumu öğrendim ve 5+4 günlüktü kesesini gördük iki gündür kasığımda batma hissi oluyo ve afedersiniz akıntı oluyo kendi doktoruma önümüzdeki hafta gidicem inşallah onada sorucam ama varmı başına böyle bir şey gelen 2. Hamileliğim aslında ama ilkindi böyle bir şey yaşamamıştım. Bilgisi olan var mı acaba.??