lavinia12_ Kızlar 38+3 hastaneye geldim iki cm açılma var nst sancı çıkıyor ama kalp atışı hoşuma gitmedi diyor doktor yatış verdi sabah suni sancı verecekler ssimdi de kan geldi bir avuç içi bu durumu yaşayan varmı bebek sknti olurmu